BrOaDBaNd


Alhamdulillah. Akhirnya tercapai juga hajat nak beli broadband. Aku beli Celcom yang pakej pelajar.  Harga rm159, tiap-tiap bulan hanya rm50 sahaja. Speed dia buat masa ni aku pakai okeh laa. Tapi kena tengok pada kawasan. Ada tempat tak dapat line internet. Aku beli ni bukanya saje-saje. Aku dah tak tahan nak tangguh kerja aku yang melambak tu. Asal nak guna internet je nak kena tunggu wifi kat office. Bila balik quartes, dah tak boleh nak buat kerja. Aku sekarang tengah berpraktikal kat Politeknik Merlimau. Banyak kerja aku kena buat. Salah satunya menghasilkan sistem. Nak buat benda tu bukanya boleh refer pada buku semata-mata. Rujukan lain pun perlu guna jugak. Siapa yang rasa amat memerlukan internet yang boleh dibawa ke sana sini, silalah beli yer. Pastikan anda berpuas hati. Oh, lupa pula. Sim dari broadband ni boleh dimasukkan ke dalam phone jugak tau. Jadi tak membazirkan kalau you all guna.. 


0 comments:

By :
Free Blog Templates