MoMeN iNdaH BeRsAmA aKaK dOrALiN


Tengok title mesti semua nak tahu, siapa doralin ni kn.. okeh, doralin ni suka gelak "kui3".. sangat cumil.. Entry kali ni aku nak cerita pasal miss doralin ni.. “kak dura” @ lebih dikenali dengan nama sebenar, Wan Nor Baidura.. Bestkan nama dia.. 

kak dura nak kasi buaya... siapa nak??

urm, kak dura ni la yg sama-sama aku practical di Politeknik Merlimau Melaka.  Dia dari UTeM. Sangat sedih kalau dia dah tiada.. cuba bayangkan.. dah 4 bulan duduk sarapan, rehat, buat kerja sama-sama, tiba-tiba, hilang begitu sahaja.. masa practical ni, macam-macam dia ajar.. banyak benda baru saya belajar dari dia.. sistem, laman web, format PC, install software, semua dia ajar. Dia suka bagi orang ilmu tau! Kagum dengan akak ni..


selain itu, dia tolong aku belikan kek lapis sarawak.. jauh uh..  ni kek lapis nye.. sedap tau..terasa nikmat kalau makan selapis-selapis. 


hah, nak tahu ke siapa yang belikan kat Sarawak tu?? Of cos la boyfriend tersayang dia.. Abang Farid!!! Hik3!! oppss.. masa birthday dan masa dia tamat practical hari tu, dia bagi aku bantal doraemon dan lampu tidur doraemon.. sangat comel.. jangan jelouse ye.. hik3!! 


kalau nak tahu, kak dura ni jugak la yang ceritakan aku tentang cerita "Lagenda Budak Setan" kalau tak, sampai hari ni aku tak tahu cerita tu.. lepas kak dura bagitahu aku cerita LBS tu, terus keluar movie.. okey jugalah cerita tu. Tapi tak sempat aku nak baca novel yang kak dura kasi tu.. hik3!! 

Haa.. Lupa aku nak cerita. selain kak dura ada lagi student practical yang saya rapat.. perkenalkan ini kak dodi.. 

kak dodi dan kak dura ni kawan rapat.. dia pun dari UTeM.. tapi kak dodi di hantar ke Unit Hal Ehwal Pelajar.. tak sama dengan kami.. tapi, kalau kak dura nak ajak beborak, kami akan ke Hal Ehwal Pelajar. jumpa kak dodi.. kak dodi ni pun best.. kalau duduk borak dengan dia, aku suka dengar dia gelak.. tapi jangan main-main tau, kak dodi ni ganas oooo…. Tapi hati still lembut.. haha!!


.Kepada akak-akak, saya ucapkan selamat jalan, selamat membina masa hadapan. semoga Allah sentiasa memberi jalan terbaik untuk kalian dan semoga kita dipertemukan lagi.. inn sha Allah..

0 comments:

By :
Free Blog Templates