゚*゚o。゚o゚。*゚ ..Saya Blogger MELAKA !...゚*゚o。゚o゚。*゚

aluu.. hik3!! BPM ade buat kategori sahabat blogger . jadi tyra pun nak join juga ,

klu awk2 semua nak join, jom klik banner kt bwh ni.. Leh knl blogger len..



Nama Saya:

Dlm blog ni, nme sy “TYRAMON”.. nama sbnr saya, “ATHIRAH” ..

nama famous “TYRA” hik3!! Famly pn panggil “tyra”. tpi nma sy kdng2 akan brtukar
apabila encik cinta pangil sy “SYG” :P kikikiki!!


Status Saya:

saya seorang student Polytechnic Seberang Perai, Pulau Pinang ,

dan saya masih “SINGLE” .. hik3!!

Ayoookkkk!! Muka encik cinta suda merah padam bila bce ni.. hik3!!

Xde la.. sy dh berpunya .. klu dlm FB di panggil “IN A RELATIONSHIP” huhu..


Cara hubungi Saya:

klu awk2 sume nk bersembang dgn tyra boleh larh add FB (hiroshi_atyra90@yahoo.com) . .

x pn MYSPACE (athirah_shanti90@yahoo.com)

xpn kt friendster, xpn kt hi5, xpn kt twitter..

huhu hi5, friendster n twitter dh xde, sbb dh lupa paswood..

anyak sngt laman social yg tyra join.. huhu..

agak2 law nak tanye soalan pun boleh je dekat FORMSPRING (http://www.formspring.me/emonwithshin). klu nk ym leh! add Kt YM

(athirah_ajs90@yahoo.com)


Daerah/Jajahan Saya:

sy sebenarnya d lahirkan d Muar, Johor..

lme gak la duk negeri johor.. dh 18 tahun duk sna..

now I stay at MELAKA


Tempat Tinggal Saya:

melaka tingal area ane?

Ehem2.. kt SUNGAI UDANG.. banyak gak la udang kt sungai 2.. hik3!!

Xde la.. skadar nama jew.. ngeh3!!


Apa yang saya rasa menarik di tempat saya:
apa yg menarik d MELAKA ni , of couse la tempat perlancongan ..

trlampau banyak tmpat perlancongan yg ada d MELAKA ni, antara nya ialah, jeng2!! :


Kota A'Famosa


Menara Taming Sari


Melaka Wonderland


Masjid Kampung Hulu


Zoo Melaka

Eye On Melaka

Air Pancut Berirama


Taman Mini Malaysia

Jonker Walk


Taman Rama-Rama

Taman Buaya Melaka



Dataran Pahlawan

Muzium Melaka



Muzium Samudera

The Stadhuys


Sungai Melaka

ni la antara tempat2 menarik yg ada d melaka.. rugi spe x dtg cni.. bnyak tmpat melancong..

urm, lupa lak stu agi tmpt.. tempat ni sedara sy dari s'pore ske pegi..

tempat ni mmg popular dri dlu .. jeng..jeng..jeng!!!!!

"MEDAN IKAN BAKAR UMBAI"

mmg best.. bnyak tmpt pilihan bagi yg gemar makan ikan bakar ..

so, jom cuti2 d MELAKA.. pasti x nyesal dtg negeri ini..

hik3!! tata~

0 comments:

By :
Free Blog Templates