゚*゚o。゚o゚ ..LaSt...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

Bismillahirahmanirahim. 

Lama rasanya saya x menutur bait kata, melalui aksara menceritakn pahit manis kehidupan yang saya lalui.. terlalu rindu dengan blog ni. Sebagai teman untuk meluahkan isi hati.. siapa yang sudi baca, silakan.. dan siapa yang rasa benci, sila keluar dari sini.. 

 

Hari ini jam 4.08 pagi, selesai kemas barang untuk meninggalkan segala kenangan untuk semester ini. Terasa sedih juga nk tinggalkn kenangan yang di lalui semester 3 ni. Aku mahu ingat semua kenangan dengan senyuman, walau mungkin ada kenangan yang pernah menyesakkan. xpe, aku tahu, dengan kenangan Allah sedang memberi aku merasa pengalaman. Terlalu cepat waktu berlalu kan.. Selesai sem 3. Alhamdulillah. Sepanjang sem ini, Allah permudah segalanya walau terlalu banyak yang terjadi. Dari awal sem, berperang dengan hati sendiri. Tapi, tetap syukur, Allah memang tahu jalan yang mana buat aku.

Ya Allah.. Menitis air mataku ketika yang lain enak di buai mimpi. Aku termenung sendiri.. Bagi aku sekarang, cukuplah hati aku untuk Allah. Aku tahu, Allah itu berkuasa atas segalanya. Jangan berhenti berdoa.



Terima kasih kepada insan2 yang berada di belakang aku selama ini. Yang xpernah meninggalkan aku sendiri. Ya Allah, terima kasih atas kebahagiaan di sebalik kelukaan. 

Moga Allah selalu menjagaku.
Setiap waktu.


“Biar setinggi mana ombak Dugaan melanda.
Biar seganas mana badai Masalah menghempas.
Tanamkanlah sauh Ketetapan Hati agar kapal tak berganjak haluan..
Biarlah badai dan ombak itu pergi begitu sahaja
Tanpa mencalarkan walau sedikit pun badan si kapal yang telah tetap haluannya..”


Tg Malim
14 June 2013 

0 comments:

By :
Free Blog Templates