GiFt FrOm HuDa




Semalam aku happy sangat dapat frame doremon dari huda.. housemate@classmate aku.. happy sangat.. ingat kn boyfriend dia bagi pada dia frame tu.. rupnya untuk aku..huhu! terharu betul.. saje je ea nk jelose kan aku. Dia letak frame tu kat atas meja, lepas tu buat-buat tnya siapa punya laksa kat atas meja. aku pun pndang la meja yang konon-kononnya ada laksa tu.. Alangkah terkejutnya aku tengok ada doraemon..Haha! thanks huda..

For today, macam bosan jerk.. tak de buat apa-apa pun. Nak study pun macam tak de mood. Tak tau nak buat apa.. esok ada test network.. fuh! Mencabar betul subjek ni.. dan dia punya malas nak study, tak tau nak cakap macam mana.. haha! Semalam ingat nak pergi tengok wayang.. tapi housemate ada problem pula.. tak jadi nak pergi.. sedih okeh.. hmm.. lmbt nye nak balik Melaka.. 

0 comments:

By :
Free Blog Templates