StAy aT HoMe



Yeah! Final exam dah habiss.. so, sekarang aku duduk rumah je. Duduk rumah pun tak bosan sangat sebab aku selalu layan movie kat laptop aku. Tapi aku kena pastikan lepas settle kemas rumah, cuci baju dan sidai baju baru aku layan movie. Kebanyakanya aku layan cerita korea. Selain menonton, Kadang-kadang aku ikut mak abah pergi kenduri kawin. Aku teman pergi mana-mana yang parents aku nak pergi. Kira aku jadi bodyguard sepenuhnya.. hihi

Exam result for this semester dah keluar. Alhamdulillah.. turun sikit je.. but, still 3 point something laa.. haha... enam paper nyah! Giler nak study dalam masa yang singkat. Mujur la lulus. Kalau tak, mesti aku dah kecewakan harapan mak pak aku. -_-’ sob..sobb..

Esok dah masuk tahun baru 2010. Agak-agak apa azam baru aku erk. Setiap tahun asyik azam yang sama je. Boleh tak kalau aku nak berazam untuk capai azam aku yang lepas? Haa.. macam mana? Okeh kot.. 

0 comments:

By :
Free Blog Templates