SeLaMaT ULaNg TaHuN sAhAbAt

Walaupun birthday aku dah lepas, tak sangka dila dan nad  masih nak celebrate jugak. Sangat baiklah makcik-makcik tu.. hu.hu..dia buat birthday aku, cha-are, huda dengan ika. terkejut jugak aku. masa tengah berchatting, tiba-tiba diorang ajak masuk bilik.. aik, pelik je.. aku ingat nak bincang apa benda ke.. sekali masuk je bilik tengok, gelap.. adush! apa benda ni, tengok-tengok, kat tilam dila ada kek..



Kek besday 2010


wah!!!! Sangat cantik.. ada 3 watak atas kek tu.. pooh, stich dan doraemon.. hik3!! Comel-comel.. ;) pooh untuk cha-are, stich untuk huda, dan doremon untuk saya la.. hik3!! Kartun ika tak de, sebab otromen tak boleh nak lukis.. hik3! sebenarnya, majlis ni nak sambut birthday ika dengan huda.. tak sangka pula dila buat untuk aku dan cha-are sekali.. huhu.. sangat terharu.. tapi sayang lor, diorang tak dapat kena telur dengan tepung.. sebab dila pergi buat majlis ni tanpa rancang dengan aku.. kalau rancang dengan aku, meletup rumah tu kena baling tepung dan telur.. selamat lor huda dengan ika…tapi tengok la apa dah jadi pada aku.. sob..sobb


habis kot muka aku diorang sapu cream cake. haha. aku potong kek tu ikut bentuk doremon. haa.. tu bahagian aku. orang lain tak boleh makan okeh..




makan tepi je.. haha



ni bahagian aku

birthday aku kali ni dila bagi mouse pad.. ala, yang untuk gelek-gelek kan tikus komputer tu. haha.. bila student IT berbicara.


Mouse pad doremon dan cake doremon


comel tak?  Makin bertambahlah collection doraemon aku..


ida, ika, ila



uda, nad, tyra, dila


terima kasih kawan. semoga Allah memberkati kalian semua. 

0 comments:

By :
Free Blog Templates