MeMoRiEs RaMaDhAn




tyra~dila~cha.a~ika

Isk..isk..isk… sedih nye  aku lambat wish salam ramadhan  hurmmm.. sebenarnye, dah lame aku terfikir nak tot tet tot tet kat blog ni… tapi sekarang ni minggu exam.. tu yang tak dapat nak membebel kat sini.. esok pun ade practical test .. subjek Algorithmn tu.. fuh, betul-betul mencabar bulan puasa ni.. Urm, hari ni dah masuk puasa yang ke 15… arghhh.. kejap je kan.. sedih lak nak tinggalkan bulan puasa.. bukan senang nak dapat bulan keberkatan ni.. tahun depan belum tentu kita dapat jumpa bulan ramadhankan.. so, banyak-banyak la buat amalan tahun ni.. hmm, aku mamai lagi ni , baru bangun tidur. hari ni kelas pukul 10.30am. so, sementra takde kerja ni, aku nak luangkan masa kat sini kejap.. hari ni tak kemana, hanya dirumah ditemani kawan-kawan tersayang.. huhu..



ida~dila~cha.a~ika



muka tngu mamam.. hik3!!
petang semalam aku berbuka dengan housemate. nad dengan huda tak de.. diorang kerja.. hurmm, tak syok jugak kalau tak berkumpul ramai-ramai.. semalam kitorang berbuka kat Route69 .. huhu..  amik pakage untuk makan 5 orang.. urm, harga pun ok gak . Cuma RM50 jew..


nyum3



slurpppp... ^_^



Kentang Goreng

ada, ikan siakap masak sweet sour, sotong goreng tepung, kangkung goreng n tomyam cmpur .. opss.. ada tambah satu lagi.. kentang goreng.. nyum3.. dap2.. hik3!! makanan yang cedap , cukup untuk elak saya dari menempuh orang ramai di pasar Ramadhan.





Kalau hari-hari makan macam ni kan senang.. sebenarnya saku rindukan msakan mak.. tringin nak makan secara hidangan dengan famly.. ada banyak lauk kat atas meja.. mak!! Thira nak balik… lambat nye nak balik.. bila dah jauh cm ni, rase macam sebak je.. teringat berbuka dengan abah, mak, my bro, my sis n my cenonet dua owg 2.. kikiki… balik ni mesti suasana brbuka terasa lain sangat.. sebab akak aku dah duk ngn husband.. hurmmm.. sedih nye.. gindu kat kakyu .. so, balik ni, aku akan berbuka puasa dengan hero-hero je la (my bro).. abis la aku kena buli. adik pempuan  aku lak duk kat asrama.. huk3!! “asila balik awal ye.. nanti akak nak bully kamu lak..” ngeh3!! K.la, baju nak pergi class tak iron lagi .. aku pergig iron dulu ye.. da~

0 comments:

By :
Free Blog Templates