゚*゚o。゚o゚ ...Baby Bolat ...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

Slm.. hye.. n3 kali ini mau cerita ttg baby bolat.. huhu.. sekarang dh mcm nk knl owg dh.. sampai mokde dia dtg nk dukung dia pn dia x mau.. macam xde ciri2 keibuan je saya ni.. hik3!! 

sebelum potong rambut

anak buah sy yg tomel bernama Puteri Hasanah ni dh membuatkn umah kami riuh rendah dgn tangisan manja nya yg mengoda tu. kadang2 wat kn kami tergelak.. dlm umh, saya owg yg rajin mengusik dia sampai nangis.. huhu.. bila dia dh nangis, saya buat2 betulkan bedung nya dan terus panggil akak saya.. akak saya ada aura.. kalau akk saya dtg, secara automatic, baby bolat tu akan diam.. huhu.. sronok btol kan.. mcm de kuasa lak.. tpi bila sy dtg dekat, baby bolat tu akan nangis kuat2.. dia dh tau. asal mokde nye balik dari kerja, saya akan usik idung, pipi, dan bibir nya.. Ske sangat.. hik3!!

 
selepas cukur rambut ^_^

ini hadiah dri pada sy dan encik apik utk baby bolat


yg ini pemberian dari saya.. saya cuma bagi hamper je.. ^_^

 

yg ini pemberian dari encik apik saya.. ^_^ set pakaian baby..


oh.. lupa lak nk cite.. msa saya dgn adik girl saya pergi cari hadiah baby bolat tu, kamu semua tau saya jumpa apa? Huhu.. tada!!!

 

Sangat teruja.. rasa macam upin n ipin nampak ayam goreng.. kikiki.. terus berangan, i'Allah ada anak nnti, nak beli set ni.. sngt cntik.. set tilam doraemon utk baby.. hmmm… tah2, pas ni dh xde agi kn.. =( hik3!! cedih lak.. =p

Ok la.. cukup smpai cni.. da~

0 comments:

By :
Free Blog Templates