゚*゚o。゚o゚ ...Konvokesyen...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚


Salam dan selamat pagi U olls.. pepagi yang tak buta ni saya nak bercerita tentang hari  semalam. cetengok kat sampul atas ni. huhuhu "URUSAN KONVOKESYEN" ( ^_^ muka bangga je kan pic atas ni)  ngeh3!! huhuhu..  Alhamdulillah, akhirnya hari yang di tunggu-tunggu kini suda tiba.. abang posmen yang ensem dan baik hati telah masukan sampul ini dalam peti pos umah saya. thnks abe posmen. ^_^


U olls nk tau tak. hati saya berbunga-bunga (macam pic d atas) nk pergi konvo tu tau   yela, sape yang xmo pergi konvo kan. penat-penat study. sampai mata bengkak, n then masa hari kejayaan kita xmo pegi kan. rugi nye. rugi..rugi dan rugi. tau tak?? rugi sangat! huhuhu.. (^_^ emo)

mujurlah ada abah yang penyanyang, ada mak yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan.. abah dan mak yang memberi semangat suruh saya pergi. padahal tarikh saya pergi konvo tu, sama dengan tarikh saya daftar kolej kediaman UPSI. hmm, kenapa la dalam masa yang sama kan. dah syok-syok cuti, pastu pegi peneng n then balik kampus.. isk..isk..isk.. :'( cedih..

ni reaction selepas dapat surat tu. 

saya dapat tau, ramai juga rakan-rakan saya yang x dapat pergi.. ada yang nak daftar U. ada yang dah masuk U, ada yang kekurangan duit.. xpe la. xde rezeki nak pergi kan. tapi kan, saya kurang suka dengar kalau kawan-kawan yang x dapat pergi ni, diowg cakap cengini:

  • "malas la nk pergi. konvo dah basi!"
  • " ye la.. best friend ramai. tu yang semangat nak pergi"
  • "aq xde pakwe la nk bawak"
  • "time degree kan ada. g konvo degree je la"
  • "RM300 boleh bli macam2 la~ wat pe habiskan duit g konvo"

adoi.. lemah semangat dengar owg cakap cengitu. xbaik tau.. jangan lah bersikap negatif. rezeki Allah sentiasa beri. be positive okeh! benda ni xkan berulang lagi. sekali seumur hidup. maybe yg amik dgree akan berulang lagi, tapi benda ni xkn sama..

ok, air mata hampir mengalir. rasanya stop sampai d sini.. rasa sedih dan terkilan bila sahabat baik 
(Fadilah Ali) x dpt pergi konvo. saya rasa dia lah yang bnyak membantu. dan kami sama-sama saling membantu sehingga kami berjaya. tapi di saat akhir kejayaan kami, dia x dapat hadir. coz, baru seminggu masuk UKM. xpe la.. mungkin xde rezeki kita berkonvo sama.
huhuhuhu..tengok la pic ni. rasanya, masa ni kami banyak kluarkan idea dan sama-sama memecahkan otak untuk membangunkan sistem tempahan hotel akhirnya berjaya dan projek dapat 4.00 Alhamdulillah~ ^_^ gambar ni masa kami diploma tau. =)

 menunjukan sistem yang telah kami bangunkan kepada Pelangan kami, Encik Khairul

 Puan Muna, Penasihat akademik kami yang bnyak memberi sokongan dan bantuan.

"serius rindu nak tengok ang pakai tudung cengitu.. fokus pada dahi" =p
 hahhahahhahahahha! (gelak jaat) =)
i'Allah, kalau ada masa pada hari konvo tu nanti, saya snap pic banyak-banyak untuk kalian okey! 
harap-harap semua berpuasa hari ini ^_^
Assalamualaikum~

0 comments:

By :
Free Blog Templates