゚*゚o。゚o゚ ..RaYa...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚



Happy Raya days!! Ngeh3!! Haihai.. maaf zahir batin yer pada sume yang membaca blog hiroshiatyra ni.. thanks kerana sudi membaca.. hari ni dah 16 syawal dah.. lagu raya kt radio pn dh jarang dengar.. rasa sedih gak.. :’( kalau kt s’pore, 26, 27 syawal still sedara saya pakai baju raya lagi. Bukan sedara saya je, sume la rakyat kt sana.. suasana raya hingga penghujung. Kalau kat sini, time2 gini kawan kata raya dah habis.. hik3!! Sedihhhhh tau! :’( ok, emo sikit, sebab baru balik beraya d Singapore.. sekarang dah mula puasa 6.. Alhamdulillah..


ok, walaupun agak berkulat cerita ni, saya tetap juga nak cerita.. ini, pic raya pertama kami.. pagi-pagi lagi dah bermaaf-maafan. seperti biasa setiap tahun abah dan emak akan beri pesanan untuk tingkatkan kemajuan diri. ewah! hik3!! bederai airmata time ni.. 

 

tema kami tahun ini oren.. jangan jelouse ok.. tahun ni hangat sikit warnanya.. apa-apa pun, setiap tahun kami sekeluarga tetap sejiwa.. hik3!! 

Pic adik beradik

  bila agaknya saya & suami tercinta nk msuk group ni?? :p

 
adik beradik ^_^ 


 si comel ^_^

 
famly akak

 
famly abang
  
Syawal yang ke-10 kami ke s'pore. sebelum ke s’pore, kami singgah rumah makcik saya dan tido d sana.. lama sangat x pergi ke area selatan. best wooo.. negeri kelahiran saya. Susah nak d lupakan. Sebelum ke Bandar penawar kami singgah d Kluang.. gugur rasa jantung ni bila sampai kt kluang tu.. banyak kenangan.. hik3!! Okeh la.. saya tunjukan aliran perjalanan saya ye. 

Melaka --> Kluang --> Bandar Penawar --> Singapore

enjoy this pic yup! gambar dapat menceritakan segalanya.. ^_^





















ok, cukup la sampai sini.. nanti kita jumpa lagi yer.. 18 hari nak kembali ke UPSI.. sedih nak tinggalkan kenangan di sini.. :') Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin..

0 comments:

By :
Free Blog Templates