゚*゚o。゚o゚ ..Kembali Semula..゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

Bismillahirahmanirahim. 

Hye2 semua.. apa khabar.. Selamat Tahun Baru.. (even dh basi pun, still nk wish jugak) ^_^  Seronokan bila tengok header baru, background baru, lagu baru, cerita baru.. hik3!! perubahan untuk tahun 2014.. tahun ini perlu lebih baik dari tahun lepas tau! =)
ok.. tahun baru, azam baru. jangan kata anda nak berazam tahun ini untuk melakukan azam yang x tercapai tahun lepas okeh! huhuhu.. setiap orang akan melaksanakan azamnya dengan bersungguh-sungguh sehingga tercapai. dan begitu juga dengan saya. Alhamdulillah, azam saya yang lepas, tercapai semuanya. maybe, berkat doa orang tua. segala hasrat yang kita inginkan, semua tercapai. syukur sangat.. 

ok, minggu ini, dan bulan baru ini adalah bulan yang paling buzy. yela.. minggu exam. time ni memang tekanan buat semua orang. mana tak nya.. time nak exam, ada je kengkawan yang masih tak hantar assignment. ada yang lecture buat asignment tambahan.. giler ko nyah! mana nak buat time-time gini kan. Alhamdulillah.. sem ni assignment saya di hantar dengan teratur. cuma, ada gak kerja last minute and than kelam kabut di buatnya. aish! bila masuk je sem baru, bajet nak berubah.. bila dh mula minggu ke-4, mulalah main game candy crush lah, facebook xpayah cakap lah kan.. 24 hour.. kalau laptop saya ni ada tangan, mau dia hantuk kepala saya kat dinding.. huhuhu! letih kot jadi laptop.. :p

setiap sem dah memang menjadi kebiasaan buat nota macam ni untuk exam. tapi pelik lah. kalau buat nota last minit lagi senang nak ingat.. tak tau kenapa jadi macam tu.. huhuhu.. oppss.. lupa nak pesan.. abaikan tulisan yang agak buruk tu yer.. hihihi! ^_^ 

 
apabila siap setiap bab, akan di stapler dan baca pada malam hari, sewaktu roomate nyenyak di buai mimpi, hihihi.. ^_^


Jangan rasa pelik yer. kenapa ada subjek teori etika dan moral. padahal Major saya Multimedia. huhuhu! saya ambil minor Pendidikan moral. ini kertas exam pendidikan moral untuk subjek Teori Etika dan Moral.  

semua sedang menanti tamat peperiksaan..   

time habis exam hari tu.. ini semua bakal-bakal cikgu tau.. InsyaAllah.. kalau rezeki itu milik kami semua.. Amin~   

 
dewan exam, time dah kosong..  

ok, next topic, cerita tentang tempat kediaman saya untuk sem depan. saya dah x duduk kolej dah. saya kena duduk luar. sedih juga nak kena tinggalkan kolej yang saya sayang ni. so, lepas ni kena la daftar kat unit kediaman luar kampus (UKLK)

  
hari tu.. kawan serumah saya dah tolong carikan rumah.. agak terkejutlah bila diorang ni carikan, rumah banglo.. 3 tingkat..7 bilik.. hihihi.. seronok x terkatalah.. duduk 9 orang. masih ada satu lagi bilik kosong.. ada sape-sape nak duduk?? hihihi.. Alhamdulillah.. rumah ni sempurna sangat, ada katil, almari, TV, dapur gas, peti ais, sofa.. lengkaplah.. sebulan RM100 je belum termasuk air, elektrik dan wifi. memang berbaloi-baloi lar.. huhuhu..  

 Bila dah dapat rumah, tu yang bersemangat kemas bilik yang kat kolej ni.. hik3!! tengok, sampah untuk 1 semester. itu x kira habuk lagi.. memang banyak! ngeh3!! time ni roomate dah balik kampung. so duduk bertemankan sampah-sampah ni lah.. hahaha!! 

ini barang yang dah siap d kemas untuk tinggalkan kat rumah sewa, dan bawa pulang ke kampung. yeeepppiii!! ^_^ 

okeh la.. cukup la.. sampai di sini je lah yer cerita saya untuk pembuka tirai tahun 2014 ni. saya sebenarnya banyak nak kongsikan di sini. tapi xde masa terluang. bila ada masa nanti, saya nak cerita tentang cameron highland and bukit melawati.. tunggu next entry yer! insyaAllah.. bye2 pembaca belog saya.. muah3x! ^_^

0 comments:

By :
Free Blog Templates