HaDiAh BiRtHDaY

wah!! tak sangka birthday aku tahun ni ramai yang wish.. tu yang seronok bila dapat bertemu semua kawan-kawan dari pelusuk dunia kat facebook. Aku kan sebelum ni berpindah randah. Banyak la kawan-kawan yang aku dah jumpa balik kat facebook. Seronok sangat!

Ok, ni hadiah daripada roommate aku. Dia ni dari sekolah menengah kot sama-sama dengan aku. Sampailah ke politeknik ni haa.. kitorang still bersama. Walaupun dia berada di Terengganu, dia tetap nak hantar hadiah. Terharu aku. Dia bagi aku selipar doraemon. Kecik lahaiii. geram aku tengok. Rasa nak picit-picit. Hihi!

Ini pula hadiah dari Kak Dura. Bantal doraemamon.. Haa.. melengkapkan lagi collections sy. Seronok dpt hadiah dari kawan-kawan.. Kak Dura ni comel sangat tau. Dia praktikal sama dengan saya. Student dari UTEM. Banyak tolong saya dalam penghasilan sistem. Kira hebat juga dia ni. Thank you very much ye kak Dura for ur gift. (agak-agak dia tahu ke blog aku? Ngeh3! *_*)

kak F, Housemate saya pun ada bagi hadiaj. Kak F bagi saya rantai manik dari sabah. siap ada tulis perkataan SABAH. kak F asal dri sabah.. tak sangka dapat juga saya gift dari sana. jauh import tau! khas untuk saya.. hik3!! Masuk-masuk bilik je ada nota dan hadiah.. mana tak terkejut.. 
rantai manik dari sabah

time saya dapat hadiah tu, dia dah terbang ke sabah.. dia cuti sebab nak uruskn majlis perkhwinan.. mekacih ye kak F.. happy dapat hadiah dari kamu bahh.. 

-Thank you all-

0 comments:

By :
Free Blog Templates