TeMpAt BeRbELoG


ehem2.. hik3!! cantik tak??  banyak dolemonkan.. ngeh3!! Tiba-tiba terpikir nak tunjuk tempt aku online.  kebanyakanya barang-barang doraemon ni kawan-kawan dan famly aku yang bagi. ini bilik kuartes Politeknik Merlimau Melaka.. aku duduk kat sini selama 6 bulan.. untuk latihan industri.. kat sini aku tinggal dengan Kak F dan Kak Sue.. ada 4 bilik so kami duduk 3 orang je.. sorang satu bilik.. hik3!!



sudah jadi kebiasaan aku. kalau aku punya bilik sendiri, aku suka letak banyak-banyak doremon kat bilik aku. kira kalau tak banyak pun, mesti ada satu robot comel ni.. okey, meja atas ni tempat aku selalu menaip isi hati aku. kadang-kadang aku sampai tertidur kat meja tu. punya la malas nak berjalan ke katil. aku ingat dalam drama je macam tu. rupanya memang dunia realiti pun boleh terjadi tau tidur atas meja. haa.. bukan tidur baring atas meja okey. hanya kepala saje di atas meja. badan kat kerusi.. esok pagi sakit pinggang. haha! padan muka.  



tempat hilangkan penat..

Ini katil aku. kalau aku dah penat sangat kerja, aku on laptop atas katil je. sambil gaya kuak lentang. haha! eh, tak lah. tipu tuu.. sambil duduk bersilaa..  korang tak rasa ke macam mengantuk bila tengok katil aku. aku betul-betul mengantuk laa.. haha! 



haa.. tengokk.. dengan fan, mouse semua nak doremon. aku pun tak paham. hahaha! 

0 comments:

By :
Free Blog Templates