゚*゚o。゚o゚ ...FiNaL ExAm ...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

hye hye kalian.. suda lame tidak aktive kn diri di dunia blog kn.. huhu.. saya betul2 rindu nk bercerita d sini.. syg nye, jadual kehidupan saya penuh dengan bermacam-macam aktiviti yg perlu d utamakan.. hahhahh!! ^_^ ok2.. utk pengetahuan kalian, saya skunk ni tengah bercuti.. huhuhu.. sy cuti selama 2 bulan dan 23 hari.. bln 9 baru balik semula  ke UPSI.. ^_^ 7, 8, 11, 14 dan 15 jun yang lepas, saya telah menduduki final exam.. first time exam d UPSI.. saya nk kongsi pic dengan kalian semua d sini.. ^_^ huhuhu

Semua pelajar menunggu d luar dewan besar
 
 pintu masuk dewan besar

 my housemate @ classmate.. bersungguh2 menghafal.. ^_^

pagi yang indah, menghirup udara yang segar  ^_^
 meja dan kerusi yg telah d susun rapi.. 




ok.. itu saja untuk hari ini.. lagi 10 minit untuk tiba hari esok... doa saya untuk kalian, semoga hari esok lebih baik dari hari ini.. doakan saya memiliki keputusan yang cemerlang dlm final exam utk semester 1 ni yer.. thanks sume.. ^_^ 

gud nite.. >_<

0 comments:

By :
Free Blog Templates