゚*゚o。゚o゚ ...Hari Terindah...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

Assalamualaikum~

hye2.. saya bangun awal pagi.. ^_^ jam menunjukan pukul 6.45 pagi.. hmm, semangat nak update blog ni dah ada ^_^ huhuhu.. ok.. sebelum saya mula menaip, saya nak ucapkan selamat Tahun Baru 2013.. hehehe.. lambat btol wish kan.. seriusly sy betol2 bz. xde masa dengan belog ni.. banyak kerja yang saya perlu dahulukan. memandangkan semester dua ni, saya banyak menggunakan coding, menjadikan saya lupa seketika pada belog kesayangan saya ni.. :') walaupun saya cuti semesta sekarang ni, saya still ada tugas. iaitu, jaga anak buah yang comel2 tu.. huhuhu.. :) tapi saya gembira dengan kehidupan saya. walaupun banyak perkara yang berlaku dalam tahun 2012. saya hanya biarkan ianya berlalu. banyak azam saya dh tercapai pada tahun lalu. cuma satu yang x tercapai lagi.. moga-moga azam ini akan dapat d kecapi pada tahun 2013. i'Allah... biarlah ianya menjadi rahsia peribadi.. :) pape pun selamat tahun baru yer.. ^_^


ok, n3 kali ni nak tunaikan janji 4 bulan yang lalu. huhuhu.. konvokesyen diploma saya.. 8 September 2012 ^_^ pada asalnya saya ingat nak letak video d cni. tapi x dapat, sebab video yang saya rakam time konvo tu hilang entah ke mana. sedaya upaya saya cari. tapi x jumpa pun. sedih sangat-sangat :'( mujurlah ada pic. boleh lah kongsi dengan kalian d sini.. :) 
 robe & mortar board


wajah abah dan mak yang paling ceria pada hari tersebut.. sangat-sangat sayang pada mereka.

-tyra, fadilah dan wanis-
 
 pic-pic seperti di atas ni, di ambil dari sahabat saya, asyraf irsyad. dia photogrpher terhebat kelas kami.. huhuhuh.. 

ini bunga-bunga yang saya dapat. kalau kalian nak tau, first time dalam hidup, saya dapat bunga. bunga yang segar-bugar tau. hehehe!! yang lagi menyeronokan, bunga-bunga ni daripada insan-insan tersayang. ^_^ thanks abah, mak, kakyu, abang kamarul, hasanah, asilah, aiman dan juga mak nad.. :) terasa diri ini begitu berharga.. :) bunga dari encik chenta hati?? hehehe! bunga dari beliau ngak ada ^_^ sebab encik chenta ngak dapat datang masa hari konvo saya. dia berada d kampung halaman. dan saya juga ngak mau dia datang, memandangkan beliau ngak ada ikatan apa-apa sama saya.. huhuu.. ^_^ sebenarnya saya memang xnak dia datang pun. sebab saya tau, kalau dia datang, saya xkan dapat layan dia dengan baik. suasana d sana sangat serabut. lagi satu, saya nak sambut kejayaan saya dengan famly yang sangat-sangat saya sayang. bukan nya saya x sayang encik chenta. tapi saya rasa kami xde ikatan yang sah. so, saya xdapat nak ajak dia. :') walaupun hati ni sangat-sangat-sangat cemburu tengok sahabat-sahabat lain bawak boyfriend diaowg, tapi cuba memujuk hati supaya sabar dan tabah.. :') isk..isk..isk..

kakyu, abang kamarul, dan hasanah. akak saya time ni mengandung anak ke-2. hehehe.. sangup dia ikut. akak saya ni memang teringin nak ikut saya pegi konvokesyen. sangat terharu.. dulu time dia konvo, saya sangat jelouse dan x sabar nak habis belajar. dan sekarang, saya dah pun ikut jejak dia. ^_^ Alhamdulillah~
 
 ok, pic gedik-gedik seperti di atas ni, di ambil masa kat dalam hotel. menggunakan netbook adik saya. gedik sangat-sangat kan. kalau xmo tengok, tutup guna jari n scroll ke bawah okeh! ^_^ huhuhu


ini sahabat-sahabat saya. Student Information Technology (Progrmming)
Raptai penuh 

cenderahati dari Politeknik.. ^_^

 oppss! buat muka comel lak. :p

ciuman dari adik perempuan saya yang tersayang. hehehe!!
 hero-hero DIP ^_^ rindu kat kalian.. :')



ni adik-adik saya. diowang la tempat saya bergaduh, menangis dan ketawa. ^_^ huhuhu..


 
owh! ini sweetest friends saya. kenalkan, yang sebelah kiri tu Fadilah Ali, yang konon2 nya xnak datang masa majlis konvo tu! (arghhh!! serius malu. dulu cerita kat blog, siap buat n3 khas untuk dia, menyatakan si makcik sowg ni xmo datang. last2, dia yang datang, huda pula yang x datang. hehehe!! ) dan yang sebelah kanan tu, Nurul Nadiah. Ratu cantik poly. kikiki :p sangat-sangat gembira dapat meraikan kejayaan bersama. Kalau u olls nk tau, Fadilah tu pelajar cemerlang batch saya. sangat2 bangga dengan kejayaan beliau. dia memang pandai pun. pegi kelas bawak sebatang pen, kertas mintak orang lain, tup..tup, result 3.7 ke atas. fuh, untung memiliki dahi gigabyte besar ni.. ;) kah..kah..kah

 ini junior saya masa kat teknik dulu. satu dorm dan juga satu politeknik. Namanya Syafa. :)

 ini pas masuk untuk ibu bapa, kad jubah dan juga kad pintar. kad pintar ni kena scan masa nak naik pentas. bila scan je, dia dah set, 5 minit tu, kita jalan dan naik stage, nama kita akan d sebutkan, dan di paparkan pada screen. owh! teknologi sangat canggih sekarang. xpayah nak suruh beratur panjang-panjang, n then sebut nama satu persatu sampai rabun mata si penyebut tu.. hehehe!!

wah! macam artis pulak bunga nak penuh satu badan.. hehehe.. hope xde yang jelouse okeh! :p

 ini Atiqah. housemate saya dulu. Student Perdagangan. 

 owh! tertunjuk kecacatan diri pula (lesung pipit) ^_^





okeh! ini saja yang dapat di kongsi kan untuk kalian. Saya rasa ini adalah kenangan paling terindah dalam hidup saya. memiliki Diploma Information Technology (Programming) dan sekarang saya melanjutkan pelajaran saya dalam bidang pendidikan, Bachelor in Education (Multimedia) kat UPSI n maybe going to be a teacher, lecturer or?? huhuhu.. moga-moga ianya akan menjadi satu kenyataan. xde apa yang dapat saya banggkan, hanyalah memiliki ilmu yang ada.  Doakan saya berjaya yer.. 
I'Allah.. ^_^

::suka dan sebak sangat dengar lagu kat blog saya ni :')

0 comments:

By :
Free Blog Templates