゚*゚o。゚o゚ ..Mini Reunion...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

  
Hye u olls.. ^_^ n3 kali ni nak cerita tentang reunion saya dengan girl-girl sy ni.. hehehe!! memang seronok kan jumpa sahabat lama. xtau cm ne nak tunjukan perasaan rindu tahap maximum pada girl-girl sy ni.. uhmm.. susah kot nak lupa kan diowg. :') xsme dengan yang lain. diowang ni memang sekepala dengan saya. rasanya mcm nak peluk ketat-ketat je diowg ni.. miss sangat-sangat. urm,, bila agaknya dapat ketemu sama kalian lagi.. ;'(

 saya mula kan cerita okeh.. bebel je tak guna kan.. huhuhu.. urm, 10 Jan 2013 tarikh yang di nanti2 kan oleh saya untuk berjumpa dengan bestfriends@housmate@classmate saya yang comel2 ni.. huhuhu.. saya pergi K.L naik bus dari tanjong malim. naik bus memang menyeronokan. tambahan pula, hari khamis. so, xde la berebut tempat duduk. selalunya bila mereka-mereka ni naik bus, mereka xkan duduk ikut nombor. sebab dekat je. T.M ke K.L . xkan nak skema sangat kan.. nak duduk ikut nombor seat. huhuhu.. lain la klu Peneng ke Melaka. conferm mengamuk bila orang amik seat kita. nak2 single seat. hahaha!! 


ok..sampai je kat pudu, kawan saya nad, dah tunggu kat sana. biasa la. saya ni kampung kot.. mane nak tau area mid valley tu kt mana.. hahaha!! nak2 naik LRT. so, cakap siap2 kat nad, suruh tunggu kat pudu. jangan lari ke mana-mana. hihihi.. yang menyeronokan, mereka-mereka ni kena tunggu saya. kesian kan.. ye la.. yang paling jauh kan saya. diowng ni still kat area K.L. saya je yang tercampak ke utara sana. huhuhu.. jadi, dila dengan huda dah siap sedia tunggu di mid valley. saya dengan nad je yang terhegeh2 nak sampai ke sana. hik3.. :p kenal x nad yang mane?? klu x kenal, sila lihat pic d atas. awek ciut miut.. huhuhu..



sampai je kat mid valley, makcik ketot ni pun bersuara la menyatakan hasrat nya yang suci lagi murni tu pada saya. dia kata nak belanja dominos pizza. wah!! memula x caye gak.. ;) hati dah melonjak kegembiraan. keh..keh..keh.. orang nak belanja. sape xnak.. ^_^ lepas order dominos, saya dan nad pun pergi la mencari makcik dua orang lagi. kami xmakan kat dominos. sebab nak pergi cari dila dan huda. memang time tu, saya dengan nad rasa dah macam explorace la.. serius penat sangat-sangat. dengan bawak dominos lagi. kesian dominos, mesti pening kat dalam kotak tu kan.. :p cari diowang bagai kan mencari emas permata.. :) hahaha!! akhirnya jumpa mereka kat depan food court dengan perut yang suda kenyang. terutama dila. memang nampak kebuncitan perut dia. sampai hati dia x tunggu kitowng untuk makan bersama kelakar time tu.. :p cam ne dengan dominos pizza?? huhuhu




ini lah muka-muka yang bahagia dapat ketemu.. :p


jeng..jeng..jeng!! hehehe! tetiba makan kat dominos kan.. huhuhu.. ini la keberanian mereka-mereka ni. memang x malu langsung. berani betol. slumber je masuk semula makan kat tempat dominos tu. hahaha!! time tu saya rasa macam malu je. keh..keh..keh.. tapi diowang x malu pun. nad siap kat, "xyah malu. kita kan bayar". cehwah! berani betol ketot ni.. ^_^ so, nad pn order lagi spghetti, bun cheese n air. kesian nad. banyak betol dia belanja. semoga Allah murah kan rezekinya. Amin.. :)




Lepas makan kenyang-kenyang, bergelak sakan sampai x hiraukan orang sekeliling, kitowang pun keluar la dari dominos pizza dan pusing-pusing kat mid valley. sampai la penghujung, nampk bowling, terus tuju ke sana. ^_^ 3 game kitowng main. sakit jari.. :p memang seronok main bowling. mengamit nostalgia masa kami main kat peneng dulu..



ini nama-nama kami.. kerja huda semuanya.. huhuhu.. teringat pangilan kitowang masa kt politeknik dulu :')





3 kepala ^_^



makcik dungga kalah.. :p kah..kah..kah

lepas main bowling, kami pun bergambar sakan la di mid valley. untuk buat simpanan di hari tua. hahaha! 


dah bergambar puas-puas, kami pun pergi solat zohor. ^_^ 





dan ini yang terakhirnya... saat-saat nak berpisah. kami bergambar bersama.

dila n me <3 span="">




dah sampai kat tempat tunggu train. kami pun berpisah. dila balik ke UKM bangi. huda pergi ke sungai besi, nad balik Bandar Tun Razar (BTR) dan saya balik sorang-sorang ke pudu dan beli tiket ke Tanjong Malim. time tu sedih je nak berpisah dengan mereka. sedih sangat-sangat. bila agaknya dapat bertemu lagi kan.. isk..isk..isk.. :') 

tata ^_^

0 comments:

By :
Free Blog Templates