゚*゚o。゚o゚ ..Results oh Results...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚


 Pagi yang indah.. :) n3 kali ni nak cerita tentang result saya.. wah! Alhamdulillah. Result saya naik sikit dari semester lepas. Syukur sangat-sangat. Btol-betol xsangka. Subjek yang paling saya takut, HCI (human computer interation). Ya Allah. Subjek ni memang susah bangat. Masa saya check results saya, subjek yang first saya tgk, HCI. Saya takut sangat kalau saya kena ulang semula subjek tu. Saya xnak belajar lagi subjek tu. Tapi Alhamdulillah. Subjek tu lepas juga.. ^_^ berkali-kali ucapkan tahniah pada diri sendiri.. kikikiki.. :p



tempat duduk nun jauh d sana ^_^ ta de peluang nak meniru langsung :p sebab pemeriksa jaga d belakang. hahahaha!! ^_^



urm, begitu juga dengan subjek yang lain. Seperti database dan graphic pn saya risau. Semua tu subjek major. Bahaya kalau xdapat buat dengan baik. Hmm, lega rasa bila pass semua subjek. Ini semua berkat doa dan usaha saya dan rakan-rakan. Memang x di nafikan. Housmate saya, yaya dan zila memang banyak membantu saya. Banyak benda yang saya belajar dari mereka. Memandangkan yang kami ni sentiasa bersama d mana jua, memudahkan kami untuk belajar dan berbincang bersama. Mereka memang pandai. Banyak pengalaman dan kadang-kadang rasa rendah diri sangat berkawan dengan mereka.

 

Syukur sangat memiliki sahabat yang memahami kita. Walaupun kadang-kadang kitowg ada selisih faham, tapi x smpai berapa minit, kitowg akan baik semula.. ^_^ macam budak kecik kan. :p Hihihi.. jasa kalian tetap saya kenang sampai bila-bila.. 

Senyuman terukir di bintang.. ^_^

mak yang paling terbaik di dunia.. :) sayang sangat-sangat ratu hati ku <3 span="">

Lepas dapat tau result tu, terus print dan tunjuk kat parent. Abah dan mak pun gembira. Alhamdulillah.. esok nye abah dan mak buat surprise. Xsangka betol! First time dalam hidup breakfast kepci .. hihihi.. ^_^ saya memang kampung sikit. huhuhu.. :p 

bersama yang tersayang <3 span="">

nyum3x ^_^

kepci yang terbaru. ada udang tau.. ^_^ 

pepagi buta. lum ade orang datang makan kepci..^_^ 

ok la.. saya kena berhenti taip entry ni. anak buah dah mula nak mengusik laptop saya ni. dua orang yang dah pandai berjalan sekarang ni, membuatkan mokde nya pening kepala. hihihi... ^_^
kenangan yg x dapat di lupakan apabila pulang ke Tg Malim nanti.. ^_^

tata~ 

0 comments:

By :
Free Blog Templates