゚*゚o。゚o゚ ..DeMi KaMu...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚


Aku sayang kawan aku... lebih dari diri aku sendiri, lebih dari family aku sendiri, aku sayang mereka sepenuh hati, tanpa ade rasa berbelah bagi... aku sanggup korbankan masa, wang ringgit dan diri aku sendiri untuk mereka yg brnama "kawan".... aku x sanggup tgk kawan aku susah... aku x mampu berdiam diri jika ade di antara kawan aku yang sedih....

aku bodoh ke??? semua ni salah aku ke??? pernah x korang "kawan" terfikir... di masa aku tersenyum tertawa... aku sebenarnya menangis di dalam... aku hanya nak yang terbaik buat kawan aku...

terima kasih sbb mempergunakan aku wahai "kawan"... aku tetap sayang kau.... sama macam dulu... sbb aku tahu bertapa pedihnya kehilangan orng yang kita percaya dan kita sayang...

~sentiasa tersenyum~ ^_^

::thanks to: Shafiq Daniel =)

0 comments:

By :
Free Blog Templates