゚*゚o。゚o゚ ..Spritzer Pop Doraemon...゚o゚。*゚*゚o。゚o゚

Assalamualaikum 

hye everyone!! i've disappear for awhile, because things have gotten really crazy & busy around me. bila dh crazy, mula la pikir nak balik..balik..balik..dan balik.. but, kita xboleh nak lari dari masalah.. yer dok?? huhuhu.. n3 kali ni just nk tunjuk kat u olls apa yang saya beli.. hmm, agak terkejut bila saya dan housmate pergi shopping barang untuk buat besday my classmate, tetiba nampak air spritzer pop versi doraemon! wah!! kelip2 mata ni.. macam-macam warna pulak tu.. hihihi.. my housemate dah gelak-gelak.. saya pun semakin teruja. Dalam hati ni rasa macam nak angkut semua je.. geram betol.. ^_^ macam-macam perisa ada.. apple, lemon, berry. tapi, hati saya tertarik pada berry.. kalau u olls nak tau, setiap perisa, botolnya lain-lain colour tau.. sayang betol la.. time tu x teringat pun nak amik gambar spritzer pop yang bermacam-macam warna... adeh.. =(

angkat terus 6 botol.. ^_^




wah!! seronok kan... rasa macam ada kat dunia lain je.. huhuhu.. ok, sesiapa yang nak rasa air ni, beli la sendiri okeh.. saya xde buka kaunter untuk rasa air ini.. hihihi.. air ini limited edition bagi saya. so, korang p beli sendiri yer.. hik3!! tata titi tutu~ =p

0 comments:

By :
Free Blog Templates